PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Uppdatering 8D

Jippieee!!!
 
8DD Äntligen!!
Sadelgjord till folket vettja! cx
Nu saknar vi bara täcken xD
 
Och häästöön!
 
Ska ställa ut Storm, Frost, Angel och kanske Silver, måste fokusera på att levla Siri och sen Nova och det är nog bra att ha en snabb häst i stallet också c;
 
Ny suuuuuupergullig ponny *-*
VILL HAAAA!!! Men måste samal sc och måste levla upp Siri till level 15 och Nova till minst level 10 Dx
Tortyr att vänta!! Måste verkligen sätta igång med levlingen, har struntat i det flera veckor nu och bara levlat typ en level på Siri! KOM IGEN ALEX, jobba för att få det du vill haa xD
Och nya suupergulliga araber ocksåå!
Såå gullig!!
Älskar alla dom nya hästarna c8
 
Sen tog jag en fika och kaffe Cx
Tog även en fin bild där jag har en ny outfit.. Plockade ut lite grejer från garderoben ba xD
Redigerade lite på effekten bara cx

Ja, jag vet, jag skulle inte blogga på typ en vecka men jag blev blggsugen så jag kanske bloggar några små inlägg xD
 
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress, bara jag som kan se den :3

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Alexandra Skylord....


HÄR KAN DU SKRIVA OM DIN HÄST

HÄR KAN DU SKRIVA OM DIN HÄST

HÄR KAN DU SKRIVA OM DIN HÄST

HÄR KAN DU SKRIVA OM DIN HÄST

HÄR KAN DU SKRIVA OM DIN HÄST